30 Nisan 2012 Pazartesi

Polar oyuncaklar (:

bu oyuncakları dikeli çok oldu ama fotoğraf çekmek için bahçede biraz yeşillik açmasını bekleyince bu zamanı buldu işte, gerçi hala fazla yeşillik olmasada daha fazla bekleyemdim (: oyuncakları polar kumaştan diktim ve içerisini 1. sınıf elyaf + boncuk elyaf karışımı ile doldurdum aynı zamanda yer minderi olarak çocuk odaları ve kreşlerde kullanılabilir amaçlı düşünülmüştür..
büyük uğur böceğinin çapı yaklaşık 80 cm, küçük uğurböceği yaklaşık 30 cm, kaplumbağanın ise yaklaşık 65 cm..isteğe göre bu ölçüler üzerinde oynayabiliyorum ve aklınıza gelen birçok hayvanıda bu ekilde dikebilirim, örnek olarak hepsinden dikmek isterim ama malesef evde koyacak yer olmayınca zamanla örneklerini dikeceğim inşaallah (:



ebatları belli olsun diye Kınalı'yı poz vermesi için yanına koydum ama o bu büyük hayvanların yanında durmaktan hiçte hoşlanmadı doğrusu (:






bu ufaklıkta yeni doğdu diyebiliriz görümcemin doğum günü için kalıp çıkarıp küçülttüm..


bu da oğlum çok sevdiği, onun dilinde 'gabbu gu bugga'sı (:

                                         
                   aceleden sağını solunu düzeltmyi unutmuşum, okadarda olsun nede olsa resimde profesyonel olamadım henüz (:

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Çok sevimli olmuşlar ellerinize sağlık.Sevgiler...

NurCa dedi ki...

teşekkür ederim Mehtap hanım (: