6 Ekim 2012 Cumartesi

Nişan Yastıklarım (:

 
Uzun bir aradan sonra tekrar merhabalar arkadaşlar (: işte 'bu işlere bir giren çıkamaz' derler ya, işte en güzel örneği benim (: her gördüğüme heveselenip hepsinden yapasım var ama ah birde bu güzellikleri pazarlamayı becersem (: açıkcası benim TR de çevrem kısıtlı çünkü 7 yıl önce Almanya'dan gelin geldim ve malum çevre edinmek çokta kolay olmuyor..yeni taşındığım evimin hemen yanında bir çeyizci var, ilk haftadan girdim kendimi tanıttım,yaptığım işlerden bahsettim, kendisi işlerime baktı ve çok beğendi,fakat malesef burda bunlara istediğin değeri alamazsın dedi ve haklı çıktı ve bana yaklaşık 5 aydır piko işlerini ve dantel oturmalarını vererek o işleride öğrenmeme vesile oldu şimdide kaneviçe işlmelerini oturmayı öğrenmem için teşvik ediyor fatma ablam (: anlayacağınız bu işlerle son zamanda meşgul olduğum için bloguma uğrayamaz oldum ve işte şimdi tekrar burdayım..Fatma ablam (çeyizci) vakit ayıramayacağı özel siparişlerde müşterileri bana yönlendiriyor ve bende elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyorum..kısa bir süre önce Hollanda'dan bir kız telefonunda bir nişan yastığı resmiyle gelmiş ve illa aynısından istiyorum deyince bana yönlendirdi fatma abla..(her nekadar aynısını yapmak istemesemde emeğe saygıdan dolayı 'kız kaç yeri gezdim kimse ben bu işlere vakit ayırmam'demiş bende mecbur kaldım gibi birşey oldu)birazdan resimdede göreceğiniz gibi boncuk işlemeli, fakat bir problem vardı ben hiç boncuk işleme yapmamıştım,ancak herşeyin bir ilki vardır dimi ;) malzemeleri alıp işe koyuldum ve sonuç çok şükür güzel oldu..vee tabiki ben hızımı alamadım ve hemen kendi nişan yastığı modellerimide hazırladım ve işte sonuç..umarım beğenirsiniz ;)

 
 
 
 
 
 
bu arada yastıkların ebatı 25x25cm alt kısımlarına ele geçirip rahatlıkla tutabilmek için kalın kurdela şeritler diktim...yeni nesil nişan 'tepsiler'..ahh bizim zamanımzda yokmuydu bizmi bilmiyorduk..gerçekten çok imreniyorum arada eşime 'bi dahamı yüzük taksak napsak yaa??' desemde sonuç olumsuz ((:

 

 

3 yorum:

gelinyolu dedi ki...

hepsi çok şık, elinize sağlık :)

http://gelinyolu.blogspot.com

NurCa dedi ki...

teşekkür ederim (:

Unknown dedi ki...

ELLERİNİZE SAĞLIK KURS ÇOK ÖNEMLİ ÖĞRENCİLİK DÖNEMİMDE HOCALIK DÖNEMİMDE ÇOK ŞEYLER ÖĞRETTİ BANA BAŞARILAR YOLUNUZ AÇIK OLSUN... TAKİPTEYİM... BENDE BEKLERİM