26 Kasım 2012 Pazartesi

Öğretmenler günü hediyesi..

Bu tarz mutfak önlükleri her nekadar net ortamında yaygın olsada bir çok kişi tarafından bilinmiyor(bizim çevrede) ve 'Mutfak önlüğüne paramı vercem alırım pazardan 5 liraya' deyip geçiyor bir çok bayan...halbuki bilseler bir mutfak önlğünün üzerinde nekadar emek olduğunu, her ayrıntısına nekadar uğraşıldığını, verilen paranın aslında emeğin karşılığı bile olmadığını..ama neyseki kıymetini bilen arkadaşlarda çıkıyor ortaya ve içimdeki o 'üretme isteği patlamasını' az da olsun tatmin etmeme yardımcı oluyor (:
işte uzun lafın kısası kızımın okulundaki Ana Sınıfı (arkadaşımın oğlunun sınıfı,saolsun o öncü oldu) arasında para topladı ve bana Öğretmenlerine özel bu hediyeyi hazırlamamı istediler.. 
Bütün veliler toplandıktan sonra hediyeyi Öğretmenlerine verdiler ve velilerde öğretmenle birlikte gördü işimi..Öğretmen önlüğünü takıp hepsine tek tek teşekkür etti,öptü ve öğrencilerine 'ben bu önlükle size bi pasta yaparım artık' dedi..sınıftan çıkıncada tek tek velilerde bana teşekkür etti ve hiç böyle birşey hayal edemediklerini, düşündüklerinden çok daha güzel olduğunu,iyiki sıradan bi hediye yerine arkadaşa güvenip bu hediyeyi yaptırdıklarını sölediler...
Aslında bir iş yaptığınızda parasını almakla iş bitmiyor asıl iş karşınızdakinin memnuniyetini duymak,görmek, hissetmek bence...bunuda bu işimde tekrar örmüş oldum aslında (:
 
 
 


 
eldiveni,hem nihale hem tutacak,tarif defteri,çakmak vs. için organizer (:

3 yorum:

Unknown dedi ki...

KIZLARIM ÖĞRETMEN EŞİM ÖĞRETMEN KENDİM ÖĞRETİCİ ALAMADIK BÖYLE HEDİYE:))ELLERİNİZE EMEĞİNİZE SAĞLIK ÇOK GÜZEL OLMUŞ

1Gül - Ahşabistan (Roseone) dedi ki...

Çok cici bir önlük olmuş emeğinize sağlık.

NurCa dedi ki...

yorumlarınız için çok teşekkür ederim..gerçekten çok mutlu oldum(: